Jump to content
3DXChat Community

Goodbye 3DX


nikonours

Recommended Posts

 Goodbye 3DX.


 

10 months of good and loyal services at your side.

I Move from very good times, the other a bit less, but it's not serious.

I go around 3DX, I no longer takes the same pleasure as at the beginning.

I share the sad heart and tighten by leaving behind me, great people, some have become friends, other confidants.

I will miss you all, but I have to take care of my life and stop losing me here.

Either way I would do a little party for my departure, to say goodbye to people I love.

Thank you all for your on 3DX and welcomes your friendship very important for me.

thank you.

 

 

Aurevoir 3DX.

 

10 mois de bons et loyaux services à vos cotés.

J'ai Passer de tres bon moments, d'autre un peut moins, mais c'est pas graves.

J'ai fais le tour de 3DX, je ne prend plus le meme plaisir qu'au debut.

Je part le coeur triste et serrer en laissant derriere moi, des gens formidables, certain sont devenus des amis, d'autre des confidents.

Vous me manquerez tous, mais  il faut que je m'occupe de ma vie et arreter de me perdre ici.

De toute façon je ferais une petite soirée pour mon depart, pour dire aurevoir au gens que j'aime.

Je vous remercie tous pour votre acceuille  sur 3DX et votre amitié trés importante pour moi.

Merci 

Link to comment
Share on other sites

Guest Takiana

Frangin, frangin ... J'AI PAS EU MON JOUET ! *pleure*
Plus sérieusement, tu va me manquée... j'espère que tu auras tout le bonheur qu'il te faut irl mon frère d'amour.

Ta sœur qui t'aime <3

 

 
Bro, bro ... I HAVE NOT HAD MY TOY! * cries *
Seriously, you will missed me ... I hope you have all the happiness that you need irl love my brother.
Your sister who loves you <3
Link to comment
Share on other sites

giphy.gif



 

 

“Everybody has to leave, everybody has to leave their home and come back so they can love it again for all new reasons.” ― Donald Miller,

 

 

 

nikonours

 

 

farewell.jpg

 

 

may as many of ur dreams, wishes, tasks in RL come true and enjoy live

who knows, maybe will meet again in our jungle, circus and sometimes lill battlefield^^

 

 

7orww9ook9l.png

 

 

44696226_farewell_ap466.jpeg

 

 

farewell, take care and

 

 

dont-cry-because-its-over-smile-because-

Link to comment
Share on other sites

It is always sad to see somebody leave and of course I wish you all the best Nico. Just don't say goodbye and say hi again a week later :) Seen a few of those.

 

Anyway best of luck in your future endeavors and I truly hope that life provides everything you hope for as you move forward with it :)

Link to comment
Share on other sites

Thank you for your messages, its makes me happy.

I do not know some of you, but if I could speak good English, I would have you encountered it on.

As the days pass, the less I regret my departure, not for what happens in the game but what is happening in my life.

 

But I was even set a date to say goodbye to people I love here.

So go to my room Monday, April 13, 20:00 hour ,of France, for fun one last time and say goodbye.

 

I love you all, and I can not say that you missed me because you missed me already :(

 

 

Merci pour vos messages, sa me fait plaisir.

Je ne connais pas certain d'entre vous mais si je savais bien parler anglais, je vous aurais, rencontrés c'est sur .

Plus les jours passe, moins je regrette mon depart, pas pour ce qui se passe dans le jeu mais pour ce qui se passe dans ma vie.

 

Mais j'ai quand meme fixé une date pour dire aurevoir au gens que j'aime ici.

Donc rendez-vous  dans ma room le Lundi 13 avril 20h00, heure de france, pour s'amuser une derniere fois et se dire aurevoir.

 

Je vous aimes tous, et je peut pas dire que vous allez me manqués car vous me manqués deja  :(

Link to comment
Share on other sites

Un au revoir chaleureux pour celui qui a été un de mes meilleurs amis sur ce jeu et qui restera toujours un ami pour moi. :)

Je sais que tu as toutes les qualités pour affronter le réel et y être un magnifique être humain comme tu le fus sur le jeu.

Aie confiance et fonce ;)

Toute mon affection, bisous bisous

Link to comment
Share on other sites

Bon Ben voila, j'ai passé une super soirée, émouvante parmi tous mes amis, je vous remercie d’être venue et même ceux que je ne connaissais pas, me dire aurevoir.


La communauté est génial ne changés rien, enfin si changés juste un truc, arrêter les prise de tête.


Je vous remercie pour vos messages, votre soutien et votre amitié, je me répète, la décision na pas étais évidente mais c'est celle ci et je mis tiens.


Je vous aimes, amusez vous tous, prenez soin de vous.


 


 


I had a great night, touching amongst all my friends, thank you for coming and even those I do not know, tell me goodbye.

The community is awesome nothing changed, so changed last just a trick, stop taking your head.

Thank you for your messages, your support and your friendship, I repeat, the decision was obvious didnt but this one I would like set.

I love you, amuse you all, take care of yourself.

 

 

 

 

Good Bye all people
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...