Jump to content
3DXChat Community

Smileys in the privat-chat ... please bring us some... :-)


Recommended Posts

Hello, we miss Smileys.... in the group/privat-chat .................., please, bring us at least some Smileys in the chat, thanks !!! Being able to buy them would also be o.k. 🙂

Hallo, wir vermissen im chat lustige Smileys, die wir einsetzen können

es wäre schön, wenn es wenigstens einige liebe lustige Smileys im privat-chat geben würde...(sie zu kaufen, wäre auch o.k. )

läßt sich vielleicht irgendetwas in Zukunft machen, das würde hier einige Leute sehr freuen, auch mich 🙂  so einen, wie diesen kleinen süßen im chat haben, wäre super !!!

🙂 🙂 warum geht das hier, aber nicht im chat...?  Könnt ihr da etwas helfen...? Hoffentlich, danke schön für jede Hilfe !!! 🙂

Edited by SweetheartBluebird
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...