Jump to content
3DXChat Community

★FRENCH UNIVERSITY★


Heden

Recommended Posts

ENGLISH

(french version below)

 

Hi!

 

I don't know if there are many french players on forum but I would like to tell french speaking people and curious english speaking people that my University (room) is now open several days in week.

 

The room is for RP ONLY.

Any cold invites or sex positions out of RP or without clear logic will lead to be added to ignore list definitely.

 

Rules to follow as much as possible (please):

- LANGUAGE: speak french ONLY on local. If you are non french speaking, you can (of course) do RP but in PM or GROUP only

- LOCAL: speak on local for RP only and when within the group (generally during lessons in classroom or computers room). Prefer PM or GROUP for private RP or when withing small group.

- PRIVATE PLACES:

* Provisor office: You are not supposed to be inside without knocking the door (you can go inside if provisor is not around at your own risk)

* Provisor beach: The door is closed and only provisor, supervisor or teacher has a key. You should not be on beach without a teacher/supervisor or provisor.

* Infirmary: You can come in if a nurse/teacher/provisor/supervisor is in office. You should not go inside if someone is already in. Wait for your turn on chairs outside.

* Internship dormitory: Only girls are authorized to go to last floor (if boys are caught by supervisor, teacher or provisor, they MUST be punished)

- FUN: The goal of the room is to maximize RP with fun events and fun in general. NO DRAMA!

- RP: For those who don't know what RP is, it's ROLE PLAY. That means you are supposed to play your character as it would behave in reality. Use /me to describe what you do that the game can't illustrate.

Examples:

 * If someone pushes you, you must be pushed and maybe you can fall down.

 * If you are attached somewhere, you must wait to be detached or find a way to escape when possible

 

Locations:

- 1st floor: lockers, toilets female (right), toilets male (left), classroom (right), computers room (left), infirmary (right), provisor (left), stairs (front)

- 2nd floor: classrooms (locked) and pause zone

- 3rd floor: classrooms (locked) and access to terrace

- 4th floor: Girls Internship and dormitory

- Street: it's outside the University playfield. You can access several over things unrelated to university from here

- Park: To rest a bit and look at the public statues

- Hausmanian building: You can't enter in but you can stay around. It's residential building (maybe with non interns students in)

- Tunnel: It's the West access to University from road... but something happened in...

 

RP rules of "French University Heden" subjects of punishment:

- Do not smoke inside, even in toilets

- Do not have sex anywhere

- Do not forget your admission form when entering in school for the first time. Provisor must know if you are a teacher, a supervisor, a nurse, a student or an internal student

- When the bell ring, you should enter or quit the classroom, any late student could be punished

 

Screenshots:

5AX3j20l.jpgJfzS492l.jpg

29TqbYll.jpgAUtx0bIl.jpg

kS1rgnal.jpg4g6bsWal.jpg

G4Volwml.jpgCWMcsrUl.jpg

Qf3TGn7l.jpgCDTiTFXl.jpg

Link to comment
Share on other sites

FRENCH

 

Je ne sais pas s'il y a beaucoup de joueurs français sur le forum mais je voudrais dire aux francophones et aux anglophones curieux que mon université (room) est maintenant ouverte plusieurs jours par semaine.

 

La room est pour le RP UNIQUEMENT.

En cas de cold ou de sexe en dehors du RP ou sans logique claire conduira à être ajouté(s) sur la black list définitivement (ignore et ban dans le futur).

 

Règles à suivre autant que possible (s'il vous plaît):

- LANGAGE: parlez français seulement sur local. Si vous n'êtes pas francophone, vous pouvez (bien sûr) faire RP mais en PM ou en GROUPE seulement

- LOCAL: parlez en local pour RP uniquement et quand vous êtes avec le gros du groupe (généralement pendant les leçons dans la salle de classe ou la salle informatique). Préférez les MP ou GROUP pour RP en privé ou avec un petit groupe.

- SEXE: Si vous avez des besoins urgents, veuillez vous rendre aux toilettes, dans le jardin ou dans le dortoir des internes (à vos risques et périls)

- LIEUX: Si vous n'êtes pas censé être quelque part et d'un pion ou un enseignant vous attrape, vous devez absolument obéir en faisant ce qu'il dit (évitez de fuir, vous ne le feriez pas en vrai)

- LIEUX PRIVES:

* Bureau du Provisor: Vous n'êtes pas censé être à l'intérieur sans frapper à la porte (vous pouvez entrer à l'intérieur si le conseiller n'est pas là à vos risques et périls)

* Plage privée: La porte est fermée et seul un intérimaire, un pion ou un enseignant a une clé. Vous ne devriez pas être sur la plage sans un enseignant/pion ou un intérimaire.

* Infirmerie: Vous pouvez entrer si une infirmière/enseignant/proviseur/pion est en fonction. Vous ne devez pas aller à l'intérieur si quelqu'un est déjà en consultation. Attends que tu allumes des chaises dehors.

* Dortoir des internes: Seules les filles sont autorisées à aller au dernier étage (si les garçons sont chopés par un pion, un enseignant ou le proviseur, ils DOIVENT être punis)

- FUN: Le but de la ROOM est de maximiser du RP original et marrant voir érotique (ou trash selon) avec des événements variés. PAS DE DRAME!

- RP: Pour ceux qui ne savent pas ce qu'est le RP, c'est ROLE PLAY. Cela signifie que vous êtes censé jouer votre personnage tel qu'il se comporterait dans la réalité. Utilisez /me pour décrire ce que vous faites que le jeu ne peut pas illustrer.

Exemples:

* Si quelqu'un vous pousse, vous devez être poussé(e) et peut-être vous pourriez tomber

* Si vous êtes attaché(e) quelque part, vous devez attendre d'être détaché(e) ou trouver un moyen de vous échapper si cela est possible

 

Locations:

- 1er étage: casiers, toilettes femmes (droite), toilettes hommes (gauche), salle de classe (droite), salle informatique (gauche), infirmerie (droite), proviseur (gauche), escalier (avant)

- 2ème étage: salles de classe (verrouillées) et zone repos

- 3ème étage: salles de classe (verrouillées) et accès à la terrasse

- 4ème étage: Internat de filles et dortoires

 

Règles RP "French University Heden" sujets à punitions:

- Ne pas fumer à l'intérieur, même dans les toilettes

- Ne pas avoir de sexe dans l'enceinte de l'école

- N'oubliez pas votre formulaire d'admission lorsque vous entrez à l'école pour la première fois. Le proviseur doit savoir si vous êtes un enseignant, un pion, une infirmière, un étudiant ou un étudiant interne

- Lorsque la cloche sonne, vous devez entrer ou quitter la salle de classe, tout étudiant en retard pourrait être puni

Link to comment
Share on other sites

Très belle initiative et un superbe endroit.

Petit détail, une règle suivie par beaucoup de gens qui rp est d’utiliser les parenthèses si un besoin de message hrp est nécessaire. Exemple : "(bonjour désolé je dois deco)" .

Une petite demande perso : Il n'est pas évident quand on arrive de savoir qui est proviseur, pion .... donc n'hésitez pas à répéter votre role "plus que nécessaire" par rapport aux mouvements des personnes.

J'ai assisté à un premier cours vendredi dernier et la professeur était ... Mmhhhhh  :wub:  :wub:  :wub:

Link to comment
Share on other sites

Coucou les gens, 

Très belle endroit moi je me suis bien amusée, le concept est bon, sa change vraiment des autres rooms un rp différent de celui qui représente le sexe, tout sa dans une bonne ambiance, avec de vrais règles à  respecter ( plus ou moins ) comme en réel quoi. J'ai eue l'occasion d'être la au bal de promo et de venir avant pour visiter. Venez donc participer a se RP qui changeras un peu le style général de se que l'on peux voir sur 3dx, moi je sais que j'y serais. Si vous voulez faire un peu autre choses je pense que sa peut être pur délire tout en restant dans un RP plus ou moins sérieux, qu'en dite vous ? Comme dit la proprio des lieu après tout toute règle sont faite pour être enfreins ( à vos risques et périls ) Bisous a tous et bonne continuation :)  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

How likes to do roleplay with someone who is stealing rooms and makes them public without asking?  :wacko:

I suppose you wanted to say "Who" and not "How"... :D

 

And the answer is many:

- the ones who know what happened

- the ones who don't care

- the ones who don't like shitbags

- the ones who don't like trolls

- the ones who like RP

- the ones who like what I am building

- the ones who know me

Link to comment
Share on other sites

How to find the Nirvana Underground Club

 

Follow the road (in front of university), turn on the left (in front of the Hausmanian building), enter the tunnel, enter the first door on your right!

bPMnnUFl.jpgG4Io7cTl.jpg

Uj3OkSll.jpgZOEN8B7l.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hi

 

I realy like that school RP idea. The location looks very nice. We need more RolePlayers and more RP releated stuff on 3DX so thanks for sharing it!

 

I don't speak french but like to visit some time. What time you open your university usualy?

 

Greetings MrPow

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...