Jump to content
3DXChat Community

Liberté, Égalité, Fraternité (France - Lorry Attack)


chaostika

Recommended Posts




 

flaggen-auf-halbmast.jpg

 



 

0,,18261532_401,00.jpg

 

||mes condoléances à toutes les personnes de cette inutile, stupide, "affaires de singe idiot" sur cette planète parfois malade à nouveau. mais dans ce cas, à nos voisins français et les habitants de la ville de nice! étreintes ... nous sommes avec vous

||my condolences to all the people of this unnecessary, stupid, "silly monkey business" on this sometimes sick planet again. but in this case, to our french neighbours and the inhabitants of the city in nice! hugs...we're with ya...just saying||

 

 

and i wont even

 

 

think of even only writtn down all the other ppl, that also died in what or whos name ever in the last whatever dayz n months, decades or centuries (plural) pffffff

 

 

giphy.gif

 

https://www.youtube.com/watch?v=OBs_h3R6u0g

 

 

 

 




Link to comment
Share on other sites

...speechless....

 

 

 

                                  post-9579-0-68328300-1468586904_thumb.jpgpost-9579-0-34380800-1468586996_thumb.jpgpost-9579-0-68284800-1468587078_thumb.jpg

 

 

 

 

Authors note : What follows now is MY meaning,not the meaning of the Gang. Its my (icebox) personal view

                     (Sorry for me bad english)

 

 

 

...Paris,Brussels,Istanbul,Orlando,Nice...

 

 

You are black,white,brown,yellow or whatever.... YOU are HUMAN !

You believes in God,Allah,Odin or whoever....      YOUR decision,your FAITH !

 

But when you forces others to believe what you believes and you force that with HATE,PAIN,TERRORISM....

 

STOP that BS,i am sick to see how RACIST'S,FANATIC'S and other IDIOTS treat innocent HUMANS !!!

 

 

 

                                  post-9579-0-20409600-1468591529_thumb.png

                                    post-9579-0-13207900-1468591589_thumb.jpg

                                  post-9579-0-61580100-1468591682_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cette fois, je garde mes larmes pour moi, afin de les garder sincères.

J'en ai assez de nous voir en victimes ! Assez qu'à chaque fois, tout finisse par un panneau "je suis...", assez des bougies et des marches blanches et des "prier pour..." !

Je ne supporte plus qu'on m'explique qu'à Paris, les gens sont morts parce qu'ils écoutaient de la musique...

Je ne supporte plus qu'on me dise qu'à Orlando d'autres sont mort parce qu'ils étaient gay...

Je ne supporte plus qu'on m'explique que d'autres sont mort parce qu'ils étaient journalistes ou policiers...

 

Je ne supporte plus que nos gouvernements fassent de nous des moutons devant un abattoir, pour se servir de nos larmes pour assoir leurs pouvoirs !

Je ne veux plus entendre la propagande de la radio et de la télévision qui me dis que je dois apprendre à vivre avec le terrorisme !

 

C'est à nous, peuple de nous lever et exiger les moyens de se défendre contre une guerre que l'argent, le pétrole et les hommes politiques ont déclenché.

Nous sommes en guerre, et le parlement européen décide que pour notre bien, on va encore plus contrôler les honnêtes citoyens !

 

Alors cette fois, je vais garder mes larmes pour les victimes de ce drame et leur rendre hommage comme il se doit.

Chez moi, seule avec ma conscience, pour qu'aucun politicien puisse me voler ma douleur.

 

Je ne mettrais pas de photos de bougies, de drapeau ou de larmes...

 

Je mettrais une photo de ce que je pense, et que nous devrions tous réclamer maintenant pour arrêter ça.

 

Nous voulons arrêter ce massacre ?

 

Alors arrêtons pas de pleurer, c'est ce qui fait de nous des humains, mais arrêtons d'accepter d'être des victimes, pour rester des humains !

 

 

---

This time , I keep my tears for me, to keep them honest .

I'm tired of seeing us victims! Enough that every time , everything ends with a sign " I am ..." , pretty candles and white steps and "pray for.." !

I can not stand someone to explain to Paris , people have died because they listened to music...

I can not stand being told that Orlando others died because they were gay...

I can not stand someone to explain than others died because they were journalists or policemen...

 

I can not stand that our governments make us sheep to a slaughterhouse , to use our tears to sit their powers!

I never want to hear the propaganda of radio and television who tell me I have to learn to live with terrorism !

It is we , the people to stand up and demand the means to defend itself against a war that money, oil and politicians have unleashed.

We are at war , and the European Parliament decided that for our good, we will further monitor honest citizens !

 

So this time , I'll keep my tears for the victims of this tragedy and to honor them as it should .

At home, alone with my conscience, that no politician can steal my pain.

 

I would not put pictures of candles, flag or tears...

I would put a picture of what I think , and we should all seek to stop it now .

 

We want to stop this massacre ?

While not stop crying, this is what makes us human , but stop to accept being the victims , to stay human !

 

je_suis_charlie_EN.jpg

Link to comment
Share on other sites

Seriously, freedom of speech etc yeah sure, but really do you think the families who've lost their loved ones in these attacks woud like to read that anti-government crap ?

 

For fuck sake.

 

On s'en fout de tes idées politiques, de ce que tu penses des médias, c'est pas le moment putain.Vas t'acheter ton gun et fermes là dissident/e à la con va.

 

Et viens pas pleurer quand tu auras aidé à l'arrivée de l’extrême droite au pouvoir.

 

Courage aux familles et aux estropiés. :(

Link to comment
Share on other sites

Seriously, freedom of speech etc yeah sure, but really do you think the families who've lost their loved ones in these attacks woud like to read that anti-government crap ?

 

For fuck sake.

 

On s'en fout de tes idées politiques, de ce que tu penses des médias, c'est pas le moment putain.Vas t'acheter ton gun et fermes là dissident/e à la con va.

 

Et viens pas pleurer quand tu auras aidé à l'arrivée de l’extrême droite au pouvoir.

 

Courage aux familles et aux estropiés. :(

Je comprend ton état d'esprit, mais je crois pas que c'est vraiment le moment et le lieu pour partir des conflits entre nous sur les opinions des autres émis sur ce post. non?

p.s. si tu crois que certains propos n'ont pas sa place, dans le coin inférieur droit il y a l'onglet ''report'' juste te dire

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...