3DXChat Community

Loading screen issues (and more...)

JessyDesire

hier ook Belgie en ook telenet

problemen bij inloggen , na meerder malen te proberen kom ik dan terecht in mijn appartment , ofwel leeg ofwel ik naakt, geen profile...

iemand oplossing ?

Hey Manty, nope nog steeds geen oplossing voor dit probleem. Sommigen hebben support gecontacteerd en zijn in afwachting...

Hopelijk wordt het probleem snel opgelost.

just so you know , Achilles sended a message to the dev-team .

Awesome! Lisa has responded to me telling that it's best to use the Contact Support form instead of sending to her. I think the support team is where they can actually try and find a solution to this problem.

wat bedoel je met de "my proflie " knop spammen ?

De knop die je gebruikt om naar je profiel te gaan... als je daar op drukt dan gaat je profiel open, druk je nogmaals dan sluit die terug. Doe dit x aantal keer en plots laad je profiel terug. Maar helaas is het maar van korte duur dankzij dit

netwerkprobleem.

Je kan ook proberen een proxy te gebruiken, ik gebruik "mudfish", welke ik eerder al probeerde voor een mmorpg die ik speelde.. het is wel een betaalde service maar kost helemaal niet veel.. voor 3$ heb je 30gb aan traffic, heb vandaag 6 cent verbruikt van de 3$ op mijn account, maar al mn internet gaat nu door die proxy omdat ik het ip van de gameserver niet ken ^^" zo goed ben ik ook niet met computers xD

Alles gaat nu prima, waardoor je zeker kan zijn dat het een netwerk probleem is..

Je kan ook proberen een proxy te gebruiken, ik gebruik "mudfish", welke ik eerder al probeerde voor een mmorpg die ik speelde.. het is wel een betaalde service maar kost helemaal niet veel.. voor 3$ heb je 30gb aan traffic, heb vandaag 6 cent verbruikt van de 3$ op mijn account, maar al mn internet gaat nu door die proxy omdat ik het ip van de gameserver niet ken ^^" zo goed ben ik ook niet met computers xD

Alles gaat nu prima, waardoor je zeker kan zijn dat het een netwerk probleem is..

Lijkt een goed plan, op die manier kunnen mensen spelen tot de ontwikkelaars het probleem kunnen oplossen.

nope werkt niet

ik snap niet dat die hunne 0.02$ valt als er meerdere personen uit hetzelfde land problemen hebben , dat dan de fout bij 1 van hun servers kan liggen

ook ik heb berivht gekregen om us direct te gebruiken , pff alsof ik dat na meer dan 2 jaar nog niet wist

Well, I let the support team know that switching between the proxies in the game doesn't help at all.

So I'm guessing it's going to take another 24 hours for them to respond now xD

Not entirely sure what happened, maybe it's a change at the datacenter/server host location.

Well, I'm on US Direct and having waited more than a minute to get to character screen, I've now waited more than a minute to log in (still waiting).

Perhaps they've given up entirely and have stopped paying server fees.

Also, I hope, if I give up and try again, that I don't lose my 300.

Having said that, I'm in, my 300 is ok (I think) but the burglars have been in and stolen all my furniture :( Fortunately, they weren't able to get into my 2nd apartment ;)

Update: rebooted system and logged in again using EU Proxy and no problem.

Update: now I'm getting Connection Lost continually.

I have no clue what they're even doing at this time. Support seems to be unresponsive and well I haven't heard anything related to updates/fixes from the devs in a while. I'm usually pretty patient, but this is getting a bit rediculous to say the least.

Ofcourse, maybe the amount of Belgian players isn't that high and they don't consider it a big issue...

I wonder if they would even have the courtesy to somehow make up for the time we lost not being able to login... After all, we all pay to be able to play this game, no?

Using the vpn as suggested above fixes everything, of course it's only temporarily and it costs a small ammount of money. For a whole day of playing it's like 15 cents I think. I can write a tutorial on how to in case someone needs it.