Jump to content
3DXChat Community

Bye 3DxChat


Guest Takiana

Recommended Posts

Guest Takiana

Bonjour les amis et inconnus,

 

Comme il est dit dans le titre, je dit au revoir à 3DxChat. Je part, car je doit avancer dans ma vie, rester dans ce jeu n'apporte rien de vrai bon pour la vie réel.

 

J'ai eu la chance de connaitre des amis, qui m'ont soutenue, sauver par moment. Je me suis faite opérée du cœur, il y a deux jours, je suis encore en "repos". J'ai vu la fin venir à moi, mais je suis toujours là et en vie. Je me suis rendu compte que je n'avais pas réussie beaucoup de chose dans ma vrai vie. Et je ne veux pas que ça reste comme ça, je veux changer les choses et je le ferais en quittant 3DxChat.

Aerith, JeanetteVoerman, Rukyaa, Nikonours, Eomer, Laua, FoxyGold, AnnieTs, Demonia, Luciie, Yumiii.

Ces personnes m'ont casser les pieds, mais elles sont été présente pour moi. Je ne pourrais jamais assez les remercier pour leurs aide.

Cette aventure m'auras appris que le virtuel ne t'aidera pas irl, et y rester enfermer ne changera rien, les personnes avec des sentiments souffrirons souvent si personne ne les aident.
Cher jour de 3DxChat, respectez vous, et amusez vous sans jamais vous prendre la tête en amour. Il n'y a que l’amitié.

 

Je vous souhaite bon courage dans votre aventure, souriez à votre vie réel. Amusez vous bien. o//

 

 

 

Hello friends and strangers,

As it says in the title, I said goodbye to 3DxChat. I share because I must move forward in my life, to stay in this game does nothing real good for real life.

I had the chance to know friends who have supported me, save at times. I made made from the heart, there are two days, I'm still "rest". I saw the end coming, but I'm still here and alive. I realized that I had not many successful real thing in my life. And I do not want it to stay that way, I want to change things and I would 3DxChat leaving.

Aerith, JeanetteVoerman, Rukyaa, Nikonours, Eomer, Laua, FoxyGold, AnnieTs, Demonia, Luciie, Yumiii.

These people have me break the feet, but they were present for me. I could never thank them enough for their help.

This adventure will have taught me that the virtual will not help you irl, and remain locked will not change anything, people often suffer with feelings if no help.
Expensive day of 3DxChat, respect you, and have fun without ever taking your head in love. Only friendship.

I wish you good luck in your adventure, smile to your real life. Have fun. o //

Link to comment
Share on other sites

Guest FoxyGold

Going miss you sis It was my Honor getting to know you we have become close 

you will always be my Sister no matter what.

 

I will miss you All ways  

Love Foxy

Link to comment
Share on other sites

wooow...... Takiana.... Tu es une personne extra j'aurais eu  que des super moments avec toi et je te souhaite plein de bonne choses desormais.

 

Je te souhaite la plus belle des vies bisous miss tu vas me manquer sincerement.

 

David.

Link to comment
Share on other sites

Guest Takiana

Thank you to those who encouraged me to my real life. It's good to see that friends support you for your real life.

Link to comment
Share on other sites

Ma Luna je suis si peinée et attristée d'apprendre ton départ de ce jeu.

 

Tu a beaucoup compté pour moi ici.

 

C'est vrai ce jeu n'est que virtuel et ne doit pas être comparé au réel.

 

On arrive cependant à se lier d'amitiés avec des personnes, mais beaucoup se trompent et se perdent ici.

 

Gros bisous à toi ma belle et j'espère tout de même te voir sur le jeu avant ton départ définitif.

Link to comment
Share on other sites

Guest JeanetteVoerman

good luck Luna, but you forget a few persons in your list : Samy, Tamouna...

have a great life and give us news from you on occasion...

bye

Link to comment
Share on other sites

Guest Takiana

good luck Luna, but you forget a few persons in your list : Samy, Tamouna...

have a great life and give us news from you on occasion...

bye

People who supported me the most are written sorry, but I rarely hear from them.

This game is rotting my Santee and I leave with regrets, but my life is much more important irl and my friends have accepted my departure.

Link to comment
Share on other sites

Guest Demonia

C'est pour de vrai cette fois? :P

Blagues à part tu vas me manquer, j'aimais bien discuter et passer un peu de temps avec toi vilaine. J'espère que tout ira mieux très vite pour toi en vrai. :)

Link to comment
Share on other sites

I don't really know you. But its always sad to see someone leave. This time will come for all of us as we can't stay in this virtual world forever. We all need to realize that there is a real world waiting for us and the time for us to leave will come. But for now lets all enjoy our time in this virtual world. We'll miss you!!!!!!

 

~ Arisa (^・o・^)ノ 

Link to comment
Share on other sites

hmmm ... Je suis un peu déçue de voir que je ne suis que 3e dans la liste  :P , bonne chance avec (dernière mauvaise blague ) woof ( se cache )  :ph34r: 

 

Hmmm ... I'm little sad to see that i'm only 3rd in your list  :P , good luck with ( last bad joke ) woof ( hides )  :ph34r: 

 

oups i forgot the third language that is the true last joke :D

 

Hmmm ... Aille ame liteul sade tou si zat aille ame onli seurde ine ioure liste  :P , goude leuque ouice ( lasste bade joque ) woof ( haïede )  :ph34r: 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...